vrijdag 6 oktober 2023

3 maandelijkse bloed- en urinecheck

Vanochtend weer bloed laten afnemen voor bepaling van de nierfunctie, en de schildklierwaarden vanwege mijn hypotheroïdie. Was wel weer zoals altijd bij controles voor de rpf bloednerveus en ook de laatste dagen behoorlijk gestresst hetgeen mijn bloeddruk weer danig verhoogde.

Huisarts vertelde dat hij dat erg vaak meemaakt dat patienten die voor controles komen erg gespannen zijn en dat die spanning weer zakt zodra de uitslagen goed zijn.

Ik hoop dan ook  heel erg dat a.s. maandag blijkt dat de nierfunctie op orde is zodat we weer 3 maanden rust hebben qua checkups en de bijbehorende stress!


Nu genieten van het weekend en verder bouwen aan mijn 1:24 kasteel. Veel miniatuurtjes had ik inmiddels gemaakt de afgelopen tijd. Die zitten in het kistje rechts op de foto: bedjes, eethoeken, bank, keukentje etc. etc.





***************************************

Geen opmerkingen:

Een reactie posten