vrijdag 20 december 2019

Uitslag iGg4

Op 16 december kwam de uitslag binnen van het gehalte iGg4 in mijn bloed. Gelukkig was deze goed = binnen de normale grenzen. Met de medicatie Cellcept wordt de iGg4 bij mij onder controle gehouden althans dat is de bedoeling.
Bij elkaar deze maand 3 goede uitslagen ontvangen en zo eindigt dit jaar toch nog positief:
nierfunctie stabiel op 42 %
iGg4 binnen de normale grenzen EN
de uitslag van mijn mammografie was ook goed dus geen afwijkingen gevonden.

Deze maand de 26ste is het een jaar geleden dat de RPF ellende begon toen uit een  bloeduitslag n.a.v. misselijkheid en hoge bloeddruk bleek dat de nierfunctie slechts 25 % was en kort daarna nog maar 17 %.

Met vertrouwen en goede moed ga ik 2020 in!!
Een  ieder die worstelt met deze nare ziekte wens ik een positief NIEUW JAAR!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten