woensdag 4 december 2019

Consult nefroloog 3 december

3dec:
consult bij mijn nefroloog gehad. Aangekaart dat mijn ogen steeds prikken, droog zijn en geïrriteerd.
Hij had daar geen oplossing voor maar ook niet eerder ervaring mee. Als ik mijn nieuw bril heb met de gewijzigde sterkte zal ik eens kijken of dat beter gaat en anders maar weer naar de HA.
Vandaag kwam de uitslag van de bloedafname gisteren en gelukkig is de nierfunctie nog steeds stabiel nl 42%. Ben er erg blij mee want al voel ik me verder goed het kan toch mis zijn.
De Cellcept is verhoogd van 2 x dgs 500 naar 2 x dgs 750. Dit is om de iGg4 te blijven onderdrukken en de fibrose niet weer te laten toenemen.

Uitslag iGg4 volgt over een kleine week.

In maart weer een MRI om de fibrose te checken. ook weer spannend maar voor nu ontzettend opgelucht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten