zaterdag 16 januari 2021

Rituximab 2e keer

 Donderdag 14 januari mijn 2e ronde (3e keer) Rituximab gekregen.

Dit keer 500 en was dan ook 2 uur minder dus 4 uur infuus in linker arm. (vorige keer 6 uurtjes).

De 28ste dan een MRI. Zo benieuwd of de Rituximab van afgelopen juni heeft gewerkt!

Uitslag 8 februari bij mijn nefroloog.


Heb nog een tipje voor mensen die last hebben van een flinke blauwe plek na een infuus:

ik smeer als de infuusnaald er uit is en de plek goed afgedrukt is en niet meer bloedt rondom de plek wat Artiflor gel. Hiermee voorkom je blauwverkleuring van de huid en dient voor de ondersteuning en het herstellend vermogen van de huid. Bij mij werkt het fantastisch want zonder dit heb ik altijd een pijnlijke blauwe plek die lang aanhoudt.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten