vrijdag 11 december 2020

 "oud en nieuw"   


Inmiddels werkt de Rituximab  nu 6 maanden en 14 Januari volgt er weer een nieuw infuus. Dan krijg ik 500 mg en het hoeft dan maar 1 x. 

Helaas heb ik aardig wat bijwerkingen van de RTX: plotselinge gewichtstoename waar ik behoorlijk van baal, opgezette maag en buik, ernstige lage rugpijn en verslechtering van mijn zicht. Mijn sterkte in rechteroog waar ik door de Prednison al staar had opgelopen is gestegen van -2.75 naar 5.5! Linkeroog van 2.75 naar 4.5.

 

Deze maand 24 december krijg ik weer een stentwisseling in beide nieren. Hopelijk niet teveel last de dagen/weken erna. Het wordt weer onder algehele narcose gedaan in Genk.

In Januari volgt er na het RTXinfuus van de 14e een MRI de 28ste. Dan zal te zien zijn of het middel de fibrose heeft kunnen laten stoppen of in ieder geval sterk heeft kunnen doen afnemen.

Op 8 februari hoor ik de uitslag bij mijn nefroloog.

Je ziet het nieuwe jaar begint binnenkort weer lekker….

Geen opmerkingen:

Een reactie posten