woensdag 6 mei 2020

biopsie van de fibrose binnenkort

Vandaag heb ik weer bloed en urine laten onderzoeken en de uitslag kwam 2 uur later bij de nefroloog waar ik op consult kwam.
In een eerdere vergadering met een team van nefrologen en reumatoloog is gekeken wat nu verder te doen want er is geen oorzaak gevonden voor de plotseling keldering van de nierfunctie.
Door de nieuwe stents is de functie gelukkig wel gestegen naar nu 28 %.

Binnenkort krijg ik een biopsie van de fibrose onder algehele narcose via een kijkoperatie. Men hoopt dan (duurt ongeveer 2 weken voor het onderzocht is) beter te kunnen ontdekken welke remedie dan nodig is om de fibrose te doen verminderen. Verder nieuwe medicatie voor de bloeddruk gekregen met hopelijk geen bijwerkingen.

Omdat ik wat onvast ter been ben door de draaierigheid en duizeligheid als gevolg van de medicatie mocht Paul mee het ziekenhuis in met mij in de rolstoel. Vanwege Corona mag je normaal niet iemand meer naar binnen meenemen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten