dinsdag 17 maart 2020

Corona virus


13 maart een MRI gehad van de buik. 17 maart zou ik een consult krijgen bij mijn nefroloog maar de afspraak is geannuleerd vanwege het coronavirus dat de wereld teistert. Die dag zou ook bloedafname plaatsvinden om te zien hoe mijn nierfunctie is en of de Cellcept geen nadelige gevolgen laat zien in het bloed. Ik zal proberen om bij de huisarts mijn bloed te laten afnemen.

Inmiddels bij de huisarts bloed kunnen laten prikken en alle uitslagen waren goed! Nierfunctie stabiel op 41 %, leverwaarden, ijzer, zouten alles in orde. ook de iGg4 was binnen de norm nog steeds. Ben erg opgelucht want ook de MRI liet stabiliteit zien van de fibrose.

Nu 3 maanden geen afspraken en pas op 18 juni weer voor controle bij de nefroloog.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten